ozlem_1990
Zebrck renkli Ultrason da pelvis e yerleşmişti, yani doğum pozisyonu almıştı, ondan öyle dedi canım. Iki hafta sonra doktora gittim tekrar baktığında dönmüştü bebek. Arada aşağıda, arada yukarda anlıycağın. Ama aşağıda olduğunda rahimde baskıyı hissediyorum ilki de normal doğumdu ondan bazen korkuyorum adet ağrısı gibi kasıklarda oluyor