12454 korkma 11 haftalıkken şiddetli kanamayla gttim hastaneye tamam dedim gitti bebek şükürki bırakmamıs annesini plesenta aşagıda diye olmus kanama o gunden beri 15+4 oldum hala her hafta iğne oluyorum her gun sabah aksam progestan ıcıyorum şimdi kanama leke tarzına döndü çamur gibi rengi ama oğlum iyi şükür dinlen yat hc bsy yapma 1 aydır yiyip içip yatıyorum valla hc bsy yavrumdan onemli deıl bide sürekli oku kendni elini karnına koyup