bir_pasa_annesi Ay_se1334 hm benimki 39 u dolduruyor işte ama saglık ocagına bakarsan mart sonu diyo senin dediğin gibi
Seluna Bende 33 haftalık oluyorum yarın kısmetse. Sezeryan olacağım, doktorum ya 1 Nisan ya 4 Nisan olabilir dedi. 38 haftayı tamamladı mı alırım diyor. Tüm sezeryanlar böyle 2 hafta erken alınıyor sanırım değil mi ?
Halimeege 30+6 günlük olduk cok agirlastim bebegim biraz büyükmüş 2 hafta kadar alttan batma bel agrisi mide yanmasi cok fazla 15 kilo aldim simdiye kadar 50 ile hamile kalfim suan 65 kiloyum