tugbaak49 bugün bizde tam 33 haftalık olduk 12 Nisan dedi doktorumuz bakalım 🥰
olmaz mı yürürken zorlanıyorum batma oluyor agrı değil ama 😢 Geceleri uyurken zorlanıyorum bacaklarımın arasına yastık koymadan uyuyamıyorum ne zormuş diyorum ama çok sevdim hamileliği 🥰
10 kilo aldım şimdiye kadar allahtan boy var 😜