Merve_kenan45 bunun nedeni 12 den sonra ki organın oluşmaya başlamasi dir. Organ ilk hafif çıkınti olur pipi derler bazıları ama kizlardada o cikinti var 16. Hafta da bebek erkekse pipi si tam şekliyle oluşur kız ise o hafif olan cikinti tam anlamıyla düzelir ve düz bir şekil kazanır bunu kendi doktorum açıkladı bana. Ben onun için erken öğrenip hayal kırıklığı yaşamak istemedim doktor tam 16. Haftada gel dedi kesinleştirelim yoksa çok değişir dedi. 11 ile 16. Hafta arası organin şekil almadigi zamandır