Valsss gözün aydın canım bende 14 hafta oldum bende öğrenemedim devlet hastanesi 20 haftalık olana kadar söylemiyor bende özel de öğreneceğim benimde hep sağ kasıpım ağrıyor bir kızım var rabbşm hayırla sağlıkla erkek evlat sevgisini de tattırır inşallah 🙏😊