Marinedeniz Bana da hic birsey yasaklamadi herseyi yiyorim ama Islenmis gidalari abartmadan tabi ama onlardan da yedim sucuk ve sosis cok fazla olmasa da.. fast food da canm cektikce yiyorum
asmitaskiran Ben herr şeyi ama her şeyi yedim 🙈 sakatat dışında. Yumurta et vs çok iyi pişirdim tabi. Ama sucuk da yedim, paketli ürün de. Hatta midemin çok bulandığı dönem buzdolabını açamıyordum her gün dışardan yedik çoğu da fast food. Gün içinde yediklerime dikkat ediyorum mutlaka ama canım çekerse de olmaz yemiyim demiyorum. Maşallah bebeğim çok sağlıklı şimdiden dış dünyaya hazır olsun amaan fast food ve paketli gıdadan ölen olsa Amerika da yaşayan kalmazdı gerçekten 🤷🏼♀️ Hep öyle düşünüp içimi rahatlatıyorum 😂 çünkü zamanında Amerika da da eğitim için kaldım ve salataları bile paketli alıyorduk o dönemde de çok sağlıklıydım çok şükür. Akışına bıraktım mutlu olayım yeter ☺️
Olich Dlbr22 adaçayı, ayrıca dip balıkları, işlenmiş Gıda, çiğ süt, konserve. Bunlardan yemiyorum ama onun dışında internette veya burada bloglarda yazıyor bütün detaylarıyla. Mesela geçen gün öğrendim ki zencefil 38. haftadan sonra kanı sulandırdığı için tüketmemek gerekiyormuş. Sağılıcakla kalın ❤️
Milena92 Dlbr22 şarküteri ürünleri, çiğ ürünler yumurta az pişmiş et tavuk balık, cıva olan balıklar, yeşil çay detoks ürünleri, kızartma çok kaçırmamak gerek,
pelinsss Çiğ et, sinameki ağırlıklı bitki çayları, asitli içecekler, kahve ve çay sınırlı, metal konserve ürünler, sakatat şimdilik aklıma gelenler bunlar canım
Zeyno_65 Dlbr22 benim yasaklamasina gerek kalmadı kendim tiksindim kokularını bile almaya tahammülüm yok bu saydiklarinin. Direkt ögürme tutuyor 😊