KbraGkhan Haftamızdayız kilomuz 2600 ben az diye düşündüm üzüldüm ama normali 2500-2800 arasıymış rahatladım 😊
HaticeeKckylmz Cigdem0707 ayy bızımde bugün kontrolde 37+5 3.500 çıktı kılomuz dr bı hafta daha bekleyelım dedı normal doğum ıcın sancı vs bısey yok 🙈
Osgem2019 Ceren92 benimki de 37+2 de 3289 gram 54 cm bazı hafta hiç almıyor çok az alıyor yani bazı hafta bir gidiyorum 300 gram almış haftada
Ceren92 Dr biraz dikkat 4 olmasin ilk dogum zor olur dedi tabi ultrasonda +200 -200 gibi yanilma payida herzaman var diye ekledi
Didemiray 2020annesii bana gayet iyi dedi. Olmasi gereken kiloda . Saglikla gelsinlerde cok takilma kiloya
Ceren92 İnsallah epiduralli normal dogum yapmak istiyorum haftaya gunde 3 4 adet hurmaya sa baslayacagm