duygusm Ftszgn Benim ablam yaptı, bence çok güzel bir doğum şekli. Kısmetse ben de öyle yapacağım. Epidural ağrınızı kesiyor ama yine hissediyorsunuz, ıkınabiliyorsunuz. Rahatça normal doğum yapıyorsunuz ve hemen bebeğinizi kucağınıza alabiliyorsunuz.
Ftszgn duygusm agri olsun illaki komplr bitsin degil amacim ama dogumumu kotu hatirlamak acili cok agrili hatirlamak istemiyorum 🙄 bemce de en dogru karar olduğunu düşünüyorum ,o 10 cm olana kadar gelip gidip el sokmalarinin acisini kaldiramam 4 cm den sonra uyuscak nasil olsa 😅
Gizoo Ftszgn ben ✋🏼 Memnun kaldım, sende memnun kalacaksın sağlıkla evladını kucağına almanı dilerim 🍀
ebruliyim Ftszgn benim doktorumda bana bunu tavsiye etti ama o sanciyi cekip acilmayi bekledikten sonra bebegin cikmasi cok kisa suruyo diyolar sadece o ara icin vurulan bi igne ben yine de sezeryani secicem o kadar aci sanci cektikten sonra o ignenin bi mantigi yok
Ftszgn ebruliyim benim 4 gun once 1 cm acilmam vardi rahim agzimda dikis vardı acilmaya musait rahim ağzım, 4 cm e kadar coktan açılmış olur, ondan sonraki sanci dayanılmazmis 🤦🏼♀️