Ftszgn merhabalar ☺epidural ile normal dogum yaptim 5 cm acikliktan sonra yapildi baja genelde 4-5cm sonrasi yapiliyor aksi taktirde dogumu yavaslatirmis. Yani basta biiraz sanci cekiyorsunuz sonrasinda sanci,agri yok sadece kasilmalarini hissediyorsunuz. Onerirmisiniz diye sorarsaniz kesinliklikle,aci esiginiz benim gibi dusukse epidurali oneririm.