Toprakkkmilaaa20 Elda bencede gidin allah korusun bir sıkıntı olmasın açılma falan yoksa evde beklicem der çıkarsınız zaten
Zhrnz Elda cnm dr gittinmi ishalde buyuk tuvalet ikinma.hisside dogum belirtilerinde var heleki sancin kisa araliklarla geliyor su ve nisaningelmedende.dogum baslar tedbir amacli bi acile veya dr.git.derim bi.sikinti.yoksa zaten eve gonderirler
Violetta Elda Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. İnşallah bir avazda bebişini kucağına alırsın 😊
EbruIrmakAhmet Elda Allah bi avazda kurtarsın sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım hayırlı doğumlar 🥰☺️
Elda Allah razı olsun kızlar. Kızımı kucağıma aldım çok şükür. Normal başladı doğumum sezeryana döndü malesef. Ama çok şükür sağ salim kavuştum bebeğime❤️😊