Elda canım valla bazı kadınların hiç nişanı gelmiyor doğumda böyle hepsini Bi anda çıkartıyor doğumları çok güzel oluyor. Açılman olur Allah muhafaza.. Valla bizim Bi arkadaşın öyle oldu gitmem dedi 2 saatte açılması oldu taksi de doğurdu düşünebiliyor musun.. Babası ebesi oldu kordonunu kesti ya şaka gibiydi ölebilir Di de o çocuk.. Enfeksiyon falan kaparsın Allah mufaza hastaneye git kontrol altına alsınlar canım benim. Sonra doğum hikayeni yaz bize ❤️😇🤰🤗