GulinMert 18 haftaligim bende çok su içen birisiyim evde sişemle gezerim hamileliğim en çok su içiyorum yarıyor galiba sanırım 🤣 sağlık ocağına gitti kan verdim idrar tahlili yaptırdım idrarda az iltihap çıktı uroday diye tek kullanımlık toz verdi gece son tuvaletten sonra içtim ezcaneci öyle gece kalkmamak gerekmiş kullandım ertesi gün sabah yine gittim idrar yolu enfeksiyonu idrar verdim eğer geçmezse antibiyotige başlarız dedi dedim hamileyim ama ben ona göre yazicam dedi yanma kaşıntı yok dedim sadece akıntım vardı bende herhalde hamilelikte oluyor sandım cisimi biraz tutunca hemen akıntı geliyor beyaz ama bugün sonuç alicam bakalım neler olucak