Merhaba
benim doktorum Cemil Kaya. Kendisinin 2008 yılından beri hastasıyım. O zamanlar TOBB’da doktordu. Artık kendi muayenehanesinde çalışıyor. Yıllardır gidiyor olduğum doktorum olduğu için hamileliğimde de değiştirmeyi hiç düşünmedim.
doğumu TOBB’da yapmak istiyorum çünkü çok sevdiğim bir arkadaşım o hastanede çalışıyor ve genel anlamda da beğendiğim bir hastane.
doktorun muayene ücreti 550 tl
TOBB normal doğum 5.200 tl
sezaryen doğum 5.800 tl
özel sağlık sigortam olduğu için ben 20% ödüyorum
sevgiler