Su-mbul Sorunun altına soru olacak ama , özel de yada devlette doğurmak fark ediyor mu ? Ankara da Zübeyde Hanım var büyük şehir hastanesi var bunlara git kim denk gelirse zaten tecrübeli diyorlar
OlgaArslan Su-mbul fark etmez mi. İlk doğumum devlette oldu anlatırsam doğurmak istemezsiniz. Şimdi özele gitmeyi düşünüyorum bakalım ama ilk bebeğime hamileyken çoğunlukla özele gidiyodum ilgi vs herşey çok güzeldi
gzm-ysn Su-mbul Zübeyde hanım kesinlikle kasap gibi bana 6 hastalıkken dış gebelik diyip kürtaj yapacaklardı şuan 9 haftalığım ve bebeğimin kalp atışlarını dinledik çok şükür
Su-mbul Bende özele gitmek istiyorum:) ama tamamlayıcı sağlık sigortası iki yıllık olmalıymış sanırım iki can sigortası ne kadar
OlgaArslan Su-mbul ilkini zekai tahir burak hastanesinde doğurdum lina kadın doğum özele gidiyodum yenimahalledeki çok memnundum ama o zamanlar bile 4 bin demişti bana 2.5 sene oldu. Şu an gata gülhane hastanesine gidiyorum ama ordan da istediklerimi alamadım şimdi ufuk hastanesine randevu aldım bide orayı deneyeceğim inşallah iyi çıkar çünkü ücretleri çok düşük
OlgaArslan Su-mbul evet ankara mamakta oturuyorum sezaryen 1100 tl normal 2000 tl dediler uzman doktor 61 tl doçentmi profesör mü ne o da 110 tl
Kbra7777 Kulani sigorta partner sevgi özbek den aldım canım optimum karşısında Ata yıldız plaza da kontrollerimde sorun çıkmadı nst de çekildim kan tahlilide yaptırdım hiç bir sorun olmadı
Kulani Kızlar bugün kudret erkenekli hocama gıttim memorialda. bir insan ancak bu kadar samimi doğal olabilir. bilgisiyle ve konuşmalarıyla beni o kadar rahatlattı ki. kudret hocamda karar kıldım. doğum paketimi aldım bile. Herkese de tavsiye ederim
Kulani Esila300920 13 bin canım ama çok memnun kaldım hem doktordan hem hastaneden. medical parka gitmiştim ilk hamileliği öğrendiğimde ama memorial daha başka geldi bana. biraz evime uzak olmasına rağmen buraya gitmeye karar verdim.
Ayka2323 Kulani lokman hekimde irede diye bi doktor var sanırım ona tavsiye ettiğin bi doktor varmı özel hastanede fiyatlarıda uygun olsun istiyorum ya jandarmayla anlaşmalı hastaneler var öyle
Kulani Ayka2323 ben gittiğim doktorumdan baya memnunum canım ama biraz pahalı kudret erkenekli memorialda. başka da ilk hamileliğimden bildiğim banu uçar var. iyi bi doktor a lifedaydı ama hastaneden ayrışmış iyi de yapmış. çok kötü bi hastaneydi çünkü. öuaynehanesi varmış ara sor istersen. gitmemen gerekeni de söylim. nazlı aksoy kala suan hangi hastanede bilmiyorum ama onun yuzunden çok mağdur oldum.
Merve-26 Ayka2323 Ben doğum paketi aldım lokman hekime gidiyorum irade hanıma gidiyorum memnunum ve hastaneden ne beklediğinize göre değisir bence memnuniyet vasat falan denmiş ama sıra beklemek bi kriter değil bence şu çok meşhur doktorlarin özel muayenehanesine gidenler bile yarim saat 1 saat arasi sira beklediklerini gördüm ben en fazla 20 dk gecikmeli girmisimdir evet kalabalik bi hastane biraz ama bunlar beni rahatsiz etmiyo tercih edilen bi hastane demektir