Minicikbiranne Arkadaşlar kullananlar acaba kaç yumurta oluşuyor acaba yan etki yaşayan var mı bu ay kullanmaya başlayacağım
Gizemmmmmmkync Minicikbiranne canım kaç dozla başladığın önemli tüp bebekte yüksek doz başlıyorlar aşılama da düşük
Mlke Minicikbiranne bende bugün başladım tup bebek icin gonal-f 450.--- hergun 200 miligram pazar a kadar vurulup pazartesi kontrole gidicem inşallah iyi şeyler duyarız 😊🤗
hamileyizanneyiz Minicikbiranne ben 2 kutu kullandım 75 ml sabah akşam göbeğin bir sağ bir sol tarafından ama işe yaramadı hep kilo aldım ilaçlardan sonra tedaviyi bıraktım 9 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım
Prens_annesiyim Minicikbiranne ben kullandım 15 tane yumurtam oldu 5 tanesi en kaliteli olandı döllenen 3 tane yumurtam vardı 1 tanesi yerleşti dozuna bağlı yani ben akşam 21'da 200 doz kullandım ben güzel sonuçlar aldım İnşallah sizde güzel sonuçlar alırsınız
Mlke Gizemmmmmmkync antalya memorial de canım bize 4 dr da aşılama deneme boşuna tüp bebek yaptır diyince hemen başladık eşimle çok istiyoruz artık olmamasından çok etkilenmeye başlamıştık dün adetin 2. Günü muayenemi oldum gonal-f iğnemin ilk dozunu oldum inşallah hayırlara vesile olur bizlerde anne baba oluruz 🙏🙏🙏🙏
Mucizeye_yolculuk Kızlar bende 7 gün 150mg kullandım 25 30 tane yumurta oluştu transferden sonra da ohss oldum şuan çok şükür 19 haftalık oğluşum geliyor Allah’ın izniyle 🤰🏻😍
Tkatka Mucizeye_yolculuk ne kadar cok yumurta gelişmiş 😊bnde kullandım gonal 2. Aşılamam ve 11.gğnğm bakalım sonuc ne olucak
Zeynepbzp Minicikbiranne Bende 33 tane yumurta gelişti 9 tanesi embriyo olarak donduruldu 2 tane transfer yapıldı 1 tanesi tuttu yumurta gelişiminde yaşın önemi var diye biliyorum genç yaşlarda daha çok yumurta gelişimi oluyormuş