Fatmalper1 Eva41 bende de var dün doktora gittim sarı akıntım var ilişkiden sonra da şişme oluyor dedim Bana o zaman girme ilişkiye dedi çok sinir oldum ya 😭 en iyisi bir daha gidiyim
Eva41 Fatmalper1 git bence canım bende doktora söyledim sarı akıntım var bazen su gibi geliyor korkuyorum dedim bebeğin suyumu diye oda ben bebeğin suyuna baktım gayet iyidi bu zamanlarda çok görülüyor bu tür akıntılar dedi Sonra bu fitili yazdı ve idrar tahlili istedi diğer randevum 17 marta inşAllah o zamana kadar geçer tahililde temiz çıkar 🤦🏻♀️
Eva41 Sev06 inşAllah benim akıntılarda geçer bana da akıntı için verdi günde 10 kez iç çamaşır değiştirmek zorunda kalıyorum çok kötü bir durum
Sev06 Eva41 ben 2 ay çektim idrar bile yapamıyordum derilerim yarılmıştı artık. Ne sirke ne pamuklu iç çamaşırı günde 2 kez temiz çamaşır hiçbir şey fayda etmemişti fitilden sonra kurtuldum ama benim vajinaya doğru ilerliyordu mantar ondan yazdı doktor
Eva41 Didemiray ben dün internneten Araştırma yaptım bebeğe zararı var mı diye fitil Rahime kadar gitmiyormuş koyduğun yerde vajina içinde eriyormuş bebeğe bir zararı yok diyordu sanırım doktorda yazdığına göre bi zararı olmaz kendi kafama göre almadım çünkü dün kullandım bugün affedersiniz böyle sabah idrar da resmen katı katı akıntılar düştü inşAllah iyi geliyordur temizleniyordur ama tabi siz yine emin olun ondan sonra kullanın ben kendi doktoruma güvendiğim için kullanmak istedim
Didemiray Eva41 bana hem antibiyotik hem fitil vermisti ,ilac beni mahfetti fitili de kullansam daha kötü olurum dusuncesiyle korktumda kullanmadım. Sonra serumla kendime geldim iykide kullanmamisim ,🤦♀️ gercekten kadin olmak cok zor
AysennHE Eva41 aynen öyle canım bende idrar yolu enfeksiyonu var bide korkuyorum inan Allah'ım sifa versin bizlere sagsalim kucagimiza alalım yavrularımızı 🤲
Eva41 AysennHE amin cidden sağsalim doğuralım onlar sağlıklı gelsin cidden başka hiç birşey istemiyorum 5 ay geride bıraktım 4 ay kaldı onu da sağsalim atlatsam bi oh çekeceğim
AysennHE Eva41 inşallah canım inşallah 🤲benim de 2.5 ay kaldı şuana kadar bunun haricinde sıkıntı yaşamadım çok şükür
Portredekitirtil Eva41 canım ben önceki hamileliğimde dr banada bir fitil verdi donaxyl di adı sanırım. Kullandım gece suyum geldi ama gündüz amniyonsentez yapılmıştı ondanda olabilir net emin değilim