Eva41 Kızlar bende sarı akıntı vardı ve doktor Neo-Penotran diye bir fitil yazdı kullananız var mı memnun kaldınız mı ?
Esengl deletedmom11 Eva41 fitilin adını unuttum bende banada vermışti akıntıdan dolayı kullandım 2 fitildi 3 gün arayla yapmamı söylemişti ilkini yaptım daha sonrasında benden toz pempe akımtı gelmeye başladı ben korktum bu sefer devlete gittim özeldeki doktorumun fitil verdıgını soyledım oda hiçbir şekilde onermıyorum dedi bol bol su iç vajinanı ılık suyla sürekli temızle ve iç çamaşırı çok sık değiştir zaten kendılıgınden gecıcek dedı öylede oldu gercekten kendılıgınden gectı
Filizcck Eva41 bana da verdi 36. Haftadaym önce 2 tane mantar için verdi sonra 10 tane daha düzenli kullanıyorum
Bugleminannesi Eva41 kadın dougum doktorunuz verdiyse kullanın . Baskasinin etkisinde kalmayın. Enfeksiyon durumundan dolayı verilir Neo penotran gebeligimin başından beri 3 kutu fitil kullandım ben . Enfeksiyon erken doğum sebebi dikkat edin
Sev06 Eva41 bende ikili fitil kullandım 4 gün arayla ama benimki 2 ay geçmeyen mantar yüzündendi doktor yazmak zorunda kaldı bebeğe hiçbir zararı yok ama mantar ilerlerse o daha zarar demişti . Geçti ondan sonra şükür
Eva41 Esengl bende kullanıp kullanmamak arasında kaldım ya bol bol su içiyorum bi kaç gün geçti düzeldi ama yine başladı akıntı
Esengl Eva41 içerisinde kaçtane var istersen bi kullan bendeki gıbı olursa sende kesersın kullanmayı ben kan kana yakın şeyler gorunce korktugumdan dahada kullanamadım geçti benim Allaha şükür 12. Haftamda olmustu şimdi 21 haftadayım bi sıkıntım yok
Esengl Eva41 hım fazlaymıs senınli benım 2 taneydı 3 gün ara verip ıkıncıyı yapıcakdım yinede sen bilirsin canım bi başka doktorada görün istersen
Deleted5544 bende 6 günlük kullandım. 2 doktorum da önerdi. iltihap daha kötü bişey sonuçta bebeğe daha cok zararı var
Eva41 Deleted5544 affedersiniz bende bu sabah böyle yoğun sarı akıntı geldi idrar yaparken döküldü resmen katı şekilde bu iyiye işaret sanırım temizleniyor 🤔
AysennHE Ben de az önce koydum daha fitil inşallah iyi gelir çok aşırı bı enfeksiyonum yok ama doktor vermişti iki gün önce bı tane koydum bugün de en sonuncusunu koydum iki taneydi fitil..
Eva41 Bugleminannesi evet canım kendi doktorum verdi sarı akıntım var dedim oda bana bu fitili verdi şuan kullanıyorum ama bugün baya yoğun akıntım var
Eva41 AysennHE hemde nasıl cidden hamilelikte zor ya bide hep bebeği düşünüyorsun ona iyi gelecek mi o na zararı olur mu bu durum daha kötü
AysennHE Eva41 aynen öyle canım bende idrar yolu enfeksiyonu var bide korkuyorum inan Allah'ım sifa versin bizlere sagsalim kucagimiza alalım yavrularımızı 🤲
Eva41 Sev06 inşAllah benim akıntılarda geçer bana da akıntı için verdi günde 10 kez iç çamaşır değiştirmek zorunda kalıyorum çok kötü bir durum