Sibeldmr DlstM DlstM bekliyoruz aracı hala progestan kullandım uzandım bekliyorum kasıklrım çok ağrıyor
Sibeldmr Kubrayy evet hastanedeyim şuan yatış verdiler salmadılar eve ilğiniz için çok teşekkür ederim
Zehra1109 Canım dua ediyoruz sana Rabbim yardımcın olsun hastaneden çıkınca bizi bilgilendir lütfen 🙏
Sibeldmr Nesslihan doktor sabah bakıcak serum taktılar kan aldılar sabahı bekliyoruz eve göndermediler
Sibeldmr Zeyneptoprak şuan bakmadılar ultrasonla serum taktıalr kan aldılar sabahı bekliyoruz doktorun gelmesini