Sibeldmr Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var benden kan geldi bugün de su geldi ve daha 11 haftalık hamileyim belimde ağrıyor köyde yaşıyorum hastaneye çok uzağım yardım edin
Bsrlmnemr Sibeldmr canım benim doktora gitmen gerek mutlaka telaş yapma ama en azından ona göre ilaç falan verebilir. İhmal etme aracınız var mı? Acile git derim mutlaka. Sağlıklı haberler al inşallah
Saryamom Sibeldmr merkeze uzaksa koyu renk bi kanama varsa bence ambulansta çağırın sonucta Can taşıyorsunuz devletin imkanları bu günler için var
Sibeldmr Saryamom Saryamom dedim eşime yarın anca gidebiliriz dedi Allah’ın unuttuğu öyle bi yerde yaşıyoruz
Anrebasum Sibeldmr Canim bence de nornal degil ; 3 ü bir arada muhakkak gitmelisin. Rabbim size bagislasin insallah😑
Minnakbebisim Sibeldmr canım bence doktora gitmelisin önemli Birşey olabilir gerçi nöbeti doktor anlar mı bilemem, ama gece araba bulamazsanız sabah mutlaka git canım gözük. İnşallah kötü Birşey yoktur 🙏
busraydin Hemen gitmen gerekli fakat gidemiyorsan mikroptan enfeksiyondan korumak için ped pamuk koy en azından
Sibeldmr busraydin bi araç buldu gidicez gelince nolur dua edin birşey olmasın bebeğime hastane 1 buçuk saat uzaklıkta İnşALLAH gidene kadarda birşey olmaz yolda
busraydin Sibeldmr içini ferah tut güzel güzel nefes al ver gözlerini kapat güzel şeyler hayal et Canım benim üzülme hemen müdahale ederler ☺️🥰☺️
Kubrayy Sibeldmr canım korkma panik yapma ama bu hayati bi konu bence mutlaka git çünkü bu şekilde erken doğum yaptım daha önce , ambulans arayın durumun ciddi olduğunu belirtin ki hemen gelsinler
Pcoslubiranne Sibeldmr eşiniz de maşallah taksi de mi gelmiyordu.Umarım bir şey olmamıstir bebeginize.