Mkelebek Kizlar 20. Haftadayiz. Yavas yavas biseyler almaya basladim. Agiz bezleri gogus pedi burun aspiratoru alt acma bezi bi kac kiyaget aldim. Siz neler aldiniz
Miniginannesiiii1111 Mkelebek ben 9+3 ufak başladım ama öyle büyük değil işte beğenirsem arada tulum falan unisex kısmetse inşallah cinsiyetten sonra başlicam tam olarak
Greyy90 Mkelebek 24. Haftamdayım kıyafetleri odası anne yanı beşiği arabası puseti banyo seti biberonu emziği yani hemen hemen aldım herşeyi sadece deterjanı şampuanı falan kaldı 😊
Filizzz66 Feyzaanne aynı ben bende 19+4 olduk daha bi çorap dahi almadım daha alışverişi en az 1 ay sonrasında anca başlarım
Mkelebek Filizzz66 bende 19+3. Bbugun e bebekten ve trendyoldan indirimli olan bikac esya siparis verdim. Sanki cok alinacak sey varmis ve ben yetisemicekmisin gibi hissediyorum
Busemelisa Greyy90 sizde benim gibi sabirsizlardanmissiniz 😂😂 bende cinsiyet belli olmadam kiyafet tamamladim sadece besik puset şampuan kremler kuvet falan kaldi 😂😂
Greyy90 Busemelisa ayy aynen 😅 güya daha erken hemen almicam diyordum gebeliğin ortasında nerdeyse çocuğun okul dönemi alışverişine başlicam o derece bi hız 😂😂🤪
Bhralsnck Mkelebek bizim bitti cok şükür sadece dolabımız ve arabamız kaldı 😍 onlarda gelsin yıkanır yerleştiririz inşallah
Gokceylmazz 27 haftalığım sadece şampuan burun aspiratörü vs. Bakım malzemeleri kaldı bide odası, arabası. büyük eşyalara daha girmedik 30dan sonra da onları alıcaz inşallah🙏😊
58_edaygmr_58 Mkelebek ben 4 tane yeni doğan takım aldım altlı üstlü 10 lu hastane çıkışını aldım portbebe aldım ayrıyetten 3 tane 3 aylık 2 tane 6 aylık cıt cıtlı badi aldım kısa kollu ve 4 tane de çoraplı pijama aldım 26 haftalık da hamileyim bir sonraki ay da 6 aylık kıyafet alıcam 🌸
Rumis Mkelebek pierre Cardin escape bebek arabası Hepsiburada indirimi vardı Aralık'ta 1300 TL'ye aldık şuan 2800 olmuş fiyatı 2 ayda 😯
Elizvedeniz Mkelebek 25 hafta🤰🏻 Beşiği ,bebek arabası puseti, kıyafetleri, kendime alcak olduklarım herşeyi hazır☺️☺️