hryoz Deletedmom0990 biz elimizden geleni yapalımda gerisi allaha kalmıs artık düsünmeyin zaten sürekli kafanızda kurmayın ben artık ihtisas yaptım diyebilirim bu konuda 😂😂 ama kafa bulandırmaktan baska bir işe yaramıyo zırt pırt arastırıp okumak yokmus gibi farzetmek en iyisi
Tedenss71 Deletedmom0990 bende 19+5 oldum aynı şekilde rahim ağzını kapatmış durumda bebeğin eşi sürekli yatıyorum doktorum uzun yürüyüş yapman bile tehlikeli dedi doğum sezeryan olucak ama rahime yapışma olmadığı sürece rahim alınmaz ki ayrına perinetaloğa gittiniz mi orda doktor yapuşıklıl olup olmadığını hatta plesantanın beslendiği damarların nerelerde olduğunu görebiliyor benim gittğim perinatolog doğuma girmeden önce bunlar bilinirse ona göre hazırlık yapılır hatta böyle doğumlar üniversitelerde ekip eşliğinde yapılır dedi. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebeğinizi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Deletedmom0990 Tedenss71 gittiğim doktor doçent canm baktı damarlara falan inşallah sağlık akla kucagimiza alalım cümlemiz ya ❤️
Salcali Deletedmom0990 seninki de yukarı çıkabilir ..sadece sezeryanla doğum yapıp rahat bir şekilde de atlatabilirsin onun için çok düşünme stres yapma..ben çok araştırdım kendimi çok strese soktum insan ne olacağını bilmiyor ki
Salcali Deletedmom0990 sana tavsiyem çok okuma araştırma da her olasılığı söylüyor kafaya takma..ben bu ikisini yaptım insan kendini üzüyo sadece
Merryy Deletedmom0990 benimde 13. Haftadan beri kapatıyor canım ama doktorum böyle kötü şeyler söylemedi sadece kanama ve erken doğum riskin var dedi kanama olmadıkçada riskin yok dedi sıkı takip altındayız birde şuanda 24+1 deyim hala çıkmadı kesinlikle çıkmaz dedi doktorum zaten yarında kontrolüm var bakalım ne durumda merak ediyorum
Minnak_ana Deletedmom0990 canımm dua et bol bol banada dediler ama sonra cıktı yukarı, ama cinsel ilişki, spor, ağır yorulmaları yasakladı, bol bol dinlen dedi, güzel düşün güzel olsun insallah❤️
Merryy Deletedmom0990 bana doktorum sadece kanama ve erken doğum riskinden bahsetti bende o gün netten araştırdım ve araştırmaz olaydım çok korktum rahim alınması ölüme kadar şeyler yazıyordu korktum kontrolümde doktoruma sordum oda kanama olmadıkça riskin yok dedi ama ağır iş ilişki falan yasak öyle birde bununda çeşitleri var plesenta Rahime yapışık olunca daha kötü oluyor bi arkadaşımın o şekilde kanaması var ve çocuğu alabiliriz rahmin alınabilir dediler şuanda benimle aynı haftalarda riski devam ediyor ama hiç bi sorunu yok kanaması hariç bende doktoruma güveniyorum o yüzden nette yazılanlara aldırış etmiyorum fazla yoksa kafama çok takarım bebeğimde etkilenir 😣
Deletedmom0990 Salcali herşey olacağına varır zaten ya yapacak birşey yok hakkımızda hayırlısı olsun inşallah
Rabia26 Deletedmom0990 bugün bende doktora gittim eşin aşagıda dedi ama bu kadar kötü şeyler olacagını söylemedı bende suan korktum bunları okuyunca acıkcası 15 haftalığım ayrıca acaba doguma kadar düzelirmi
Deletedmom0990 Rabia26 benim 14 haftadan beri assagida canm yat sürekli ilişki yasak eğilip kalkma haftanın azken düzelsin 24 haftalık oldum ben hala aynı ama çok dikkat etmedim ben doktorum 22 haftadan sonra dedi bana bunları dikkat et falan diye sen şimdiden uygula
Bbsraa Deletedmom0990 beni de perinatolojiye yönlendirdi doktorum. Plesenta kalınlaşma var dedi. Bende post açtım ama kimse yazmadı dua et cnm. Allahım izniyle bisey olmaz.
Deletedmom0990 Bbsraa rabbim hepimize yardım etsin inşallah sağlıcakla kucagimiza alıp kokularını duysaydik bir su zamanlar bir gecseydi hayırlısıyla ❤️
Rabia26 Deletedmom0990 evt doktorum söyledı dedi bol bol istirahat et agır işler yapma felan gibi ben normaldedr dıkkat ediyorum zaten