Deletedmom0990 Gebelikte hiç sorunum olmadı canım kanama lekelenme yaşamadım. Sadece plasenta aşağıda olduğu için aşırı derece de aşağıda ağırlık hissi yaşadım. Son zamanlar bebeği taşıyamadım çok zorlandım. Erken almamız gerek diyorlardı, ama bende kanama olmayınca beklettiler. 38+2 de doğdu oğlum. Daha beklerdik belki ama nişanım gelmişti açıklık vardı acil sezaryene Alındım. Plasenta yerleşim bozukluğu olduğu için bebek tam beslenememiş minyon bir bebek doğurdum. Bebeğim 46 cm ve 2600 gr doğdu. Ama gayet sağlıklıydı. Şu an da iştahı iyi olduğu için çabuk kilo aldı