Merhaba canım , öncelikle sağlıkla büyüt evladını❤️ bende 38+2 deyim şuan ,ilk doğumum sezeryan ama bunu normal bekliyoruz , doktor dün çatı muayenesi yaptı çok uygun dedi ama dünden beni hafif hafif kanamam var? Normal midir ? Kontrolden sonra gelir dediler ama hala devam ediyor? Acilmam hiç yoktu ama bebeğin başı yerleşmiş dedi, dünden beri bel ve kasıklarımda ağrı var , pazartesi suni sancı ile başlatalım dedi ama bu saydıklarım doğum belirtisi midir kendi sancimi beklemek istiyorum da :)