alyna_anyla Miniginannesiiii1111 ben alttan baktırmadım alttan baktırmak tehlikeli diyorlar bilmiyorum tabi ne kadar doğru ❤️❤️
alyna_anyla Zuhal1 ayyy kesinlikle düşüncelerimizi karartmıyoruz arkadaşlar her şeyin başı dua veren de Allah alan da inşallah hepimiz sağlıklıca evlatlarımızı kucaklarız ❤️❤️❤️
alyna_anyla Mrft evet canım ben de göremedim doktor normal dedi bir sonra ki hafta görebiliriz endişelenmeye gerek yok dedi 🙏❤️ her zaman iyi düşünelim hanımlar onlar bizi hissediyorlar ❤️❤️❤️
alyna_anyla Azracan Allah yardımcın olsun ben de de kabızlık olmuştu kabızlık sorunu da yaşayan var mı ❤️❤️
alyna_anyla Ece42 Fatma_24- Fatma_24- bende kesinlikle böyleyim halsizlik hatsafha da hep yatmak istiyorum 😭😭
alyna_anyla Zuhal1 benim annem de her şeyden çok tiksinirdi 9 ay boyunca sadece Süt ve un çorbası içtiğini hatırlıyorum küçük kardeşimde umarım anneme çekmemişimdir 😬❤️
Mrskantar Beta degerim 5 binlerdeyken kese görülmüştü alttan bakmıstı, iki hafta sonra gittigimizde ise kalp atısını duyduk 🥰
150403 alyna_anyla 5+1de keseyi gördük 10 gün sonraya kalp atışına çağırdı bakalım Rabbim yüzümüzü güldürsün inşallah