busraa_01 39 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı bebeğin suyu azalmış 3 cm açıklık var yatış verdiler eve gidiyoruz eşyalarımızı alıp yatış yapıcaz dua edin suni sancı vericekler.Korkuyorum heycanlıyımm dua edin lütfen
Srpplt busraa_01 Canım hic korkma dua et bol bol suni sanciyla açilman oluyor zaten bende 3 gun once oyle dogum yaptim😊 benim hic acilmam bile yoktu. Rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsin insallah🤲
Betttt busraa_01 hiç korkma canım sadece bebeğine kavuşucağını hayal et. Allah bir avazda kurtarsın inşallah. Sağsağlim kucağına al bebişini☺️🥰
kayramom1 busraa_01 ya 4 saat olmuş post açalı hala bisey olmadı mı cok korkuyorum bende pazartesi yatcam
Srpplt busraa_01 canm benm aksam 7 de yatisim yapildi 9 da verdiler suniyi sabah 5te dogurmustum. En sk sanciyi 3 ten snra hissettim
Elda 39+2 olcaz birazdan, ne açılma ne bişey vardı 3 gün önce.. keşke benimki de başlasa hayırlısıyla ya😣 Allah ım yardımcınn olsun inşaallah bir avazda kurtaraın
busraa_01 Şuan nst çekildi başka bşi olmadi öyle odada yatıyorum acaba açılma olması için ne yapabilirim oturduğum yerden böyle ilerlemez sanki 😑😣
Cansu-asaf busraa_01 kusabilirsen dene canım onunda etkili olduğunu duydum rabbim yardımcın olsun bi avazda kurtarsın inşallah