Merhaba kızlar. 26 haftalık hamileyim. 12.haftamda 2li taramam yapıldı. 237de 1 risk çıktı. Ama ense kalınlığı ve burun kemiği normal gözüküyordu. Çok kötü oldum tabiki. Ertesi gün hemen perinatoloji bölümüne çıktım ve amniyosentez istemediğimi sadece ultrosonla bakılmasını rica ettim. Ultrosonda hiç bir belirtisi yok denildi. Peki ultroson güvenirliği %si nedir dediğimde; %60-70 arası dendi. Buda benim için gayet yüksek bi değer. 2 gün üzüldüm daha sonra hemen çocuğum için kendimi toparladım. 9 ayımı mahvedemem sonuçta. Bana kimse çocuğun down sendromlu demiyo. riski var diyo böyle düşündüm hep. Nift testide yaptıramazdım parasal durumdan ötürü. 3lü taramam çok sükür 10000de 1 çıktı. Ayrıntılıdada sağlıklı gözüküyor. İçim çok rahat inşallah hayırla sağlıkla kucaklarımıza alırız minikleri🥰