Nipty testi kesin sonuc verdigi icin güvenilir. 2li 3lu gibi tarama testi değil. Eger imkanınız varsa ve sonucuna gore herhangi bir aksiyon almayı dusunuyorsaniz yaptirmanizi öneririm. Kat kat daha pahali bile olsa yine yaptırırdim cunku o minik acaba bile insani çok strese sokuyor. Net bi sonuc almak pozitif veya negatif, dünyadaki her seye bedel. Amniyosentezde dusuk riski yüksek