1989-- Deniz41 aci yemenin hic bir sakincasi yok lakin pul biberse ocaginizin kenarinda durdurmayin pul biberi sicaktan etkilenip pamurcuklaniyor ve oda cok zararli
Deletedmom138 hryoz bide basurlu bi şekilde ıkındığını düşünsene ben şuan wc yaparken bile ağlıyorum o zaman düşünemiyorum gerçi iyileşti biraz kestim acıyı😁
duygusm Deniz41 Ben başından beri yiyorum, kötü bir etkisi olmuyor. Ama bazı bünyeler acıya hassas olabilir.