Deniz41 ben çok çok acı seven biriyim normalde bayıla bayıla yerim hatta ama artık yiyemiyorum malesef çünkü aşırı bir mide yanması oluyor lavaboya çıkarken de zorlandım çoğu kez😌 o yuzden malesef veda ettim acıya artık 😁 zararı da sadece bize yani anlayacağın 🤗 bebeğe bir zararı olduğunu sanmiyorum