E bebekten aldım ben Joie Literax 4 modelini. Arkadaşım Literax 3 kullanıyordu ve kullanimi kapatimi surusu cok iyiydi. Tekerlekleri büyük olanlar daha guzel suruluyor zaten. Pusetli kullanimi evet biraz zor üzerine koyuyorsun puseti ama zaten puseti ancak 2-3 ay kullanırsın sonra zaten arabaya geciliyor bebis büyüyor. E bebekten aldım ve ordaki çalışan direkt bunu önerdi. Kasa olarak çok sağlam ve tek elle katlanıyor diye.