Adsmyr benim hamilelikten önce vardı zaten ciddiye almıyordum keşke alsaydım. Şimdi çok sıkıntı çekiyorum o tek doz şaşeleri kullanıyorum 1 hafta sonra tekrardan idrar veriyorum yine başlamış oluyor enfeksiyonum ilaç kullanıyorum şimdi ve fitilim var