Adsmyr ya birde bendd geçen 2 hafta önce yaptırdım sağlık ocağında mesela enfeksiyon var görünüyodu sonra 4 gün önce devlet hastanesinde kan idrar verdim birde orda idrarımda enfeksiyonun e si çıkmadı sağlık ocağı birazda idrar ve kanı beklettiği için fazla çıkabiliyor değerler banada vermişti bu tek kullanımlık şasede içmedim son yaptırdığım idrarda hiçbişey çıkmayınca birde çokta su içiyorum yani