asliakn40 MeyraEylulBallisi Bende kullanıyorum canım 17 haftalık olduk hatta kendim yapıyorum bence göbekten yaptır iğneyi en az orası acıyo yağ oranı fazla olduğu için
Nisansonyazz İlk zamanlar sağlık ocağına vurduruyorduk full morarıyordu, artık eşim vuruyor kol ve bacaktan yavaş vurunca hiç morarma olmuyor birde havasını alıyorum.
Ayse2733 İğnenin havası alınmıyor onlar hazır şekilde bende kullanıuorum. İlk başta benimde çok morarıyordu alışıyorsun şimdi çok nadir morarır.
Burcu2626 MeyraEylulBallisi ilk etapda karindan vurmak daha rahat oluyor ben 24. Haftama kadar karnimdan vurdum daha sonra kola gectim bir de vurmadan once ignenin havasini alin almazsaniz hem agri yapiyo hem de morarma oluyor
Erez MeyraEylulBallisi En az gobekten aciyor. Yalniz havasini al vururken birde elinde sıkıştır o zaman daha az acıyıp morariyor.
Merryy MeyraEylulBallisi bende 24 haftalık hamileyim ilk haftadan beri göbekten yapıyorum bacaktan yaptım iki üç defa daha fazla yaktı sanki göbek daha kolayıma geliyor kolumada kendim yapmaya cesaret edemiyorum hem sıkıp hem iğneyi yapamam 🤷🏻♀️