Deri Merhaba arkadaslar,4+7 oldum bugün ve dün den beri gögüslerimin sertligi yok oldu sadece cok az agrisi kaldi korkuyorum cok. Hersey yolundamidir yardim edin lütfen..
Minnosunannesi Deri ya zamanında göğsümü elleyip elleyip az kafayı yememiştim 😂 bişey olmaz canım bazı acır bazı acımaz kafasına göre
Aysealty Deri benim hiç göğüs hassasiyetim olmadı😅her belirtiyi tam anlamıyla tasıcaksınız diye bişey yokki hemen telaş yapmayın zaten daha hamileliğinizi öğreneli 1hafta olmustur.35.haftama girdim cok nadir göğsümde yanma gibi oluyor ilk defa
MuratZeynepDiner Deri hamilelik bıyunca bi geçer bi başlar bunlar normal şeyler.bende ilk gectikgnde korkuyordm ama sürekli olunca alılştm şimdi geçsin die beklyorm☺
Deri Deniz2961 iyi ya dünden beri kafayi yedim daha önce 1 kürtajim oldu ve bir kimyasal gebeligim ondan dolayi kötü oldum yaaaa cok sagol🤗🤗
sercen Korkma cnm geçenlerde 9 haftalıktim bi an göğsümün aģrimadığını fark ettim nasıl korktum nasıl korktum inanmazsın kesin bisi oldu dedim bir saat geçti baktım ağrı gene oldu evham yapma sakın ol
Deri sercen evet ara ara agrisi oluyor ama sertligi sisginkigi yok olunca bayaaa korkdum yani ackik hisim bile yok oldu ve ayi gibi yemem ragmen kilo almiyorum hatda veriyorum arada
hafsa2020 Benim hiç hassasiyetim olmadı ki 😉 herşeyi kötüye yormamak lazım 9+3 üm şuan yine yok maşallah ☺
Deri hafsa2020 iste önce olup sonra birden azalinca insan cok korkuyor y insaallah bu sefer sag salim dogururm rabbimin izniyle
Deri [bilinmeyen] cok tesekkür ederim biraz olsa arahtaldim bugün ultrasonumuz var gecen kese belli olmamisdi ufakdindiye bakslik bugün ne olacak💕
HabibeGlrmr Benmde hassasiyet bitti ve şişmeside gitti bi anda sönmüş gibi oldular. 32 haftalığım korkuyorum
Deri HabibeGlrmr ne güzel az kalmış doğumunuza inşaallah rabbimin izniyle sağ salim kucaklaeımıza alırız evlatlarımızı
Deri Aysealty işte benim 3 güne kadar baya hasasiyet vardı birden azalınca ve sertlik yok olunca çok korkdum bugün doktorda randevumuz var baklaım hayırlısı inşaallah evet daha perşembe öğrendim hamile olduğumu💕😍düşüğüm var ondan dolayı çok korkuyorum
HabibeGlrmr Deri aminn sizinde öle olcakk ben zamann nasıl gectiğini anlamadm ama bu haftalar kesinlkle gecmiyo 😊
Aysealty Deri stres yapma cnm bi kere kötü sonuclanınca insan hep kötü gitcek gibi korkuyor ama inş hersey cok güzel olur saglıkla kucagına alırsın🙏💞
Deri HabibeGlrmr bence ilk aylarla son aylar geçmek bilmiyordur dimi😀 Aysealty amiiin inşaallah çok sağolun inanın çok iyi geldi sizlerle konuşmak azda olsa rahatladım galiba🙏🏻🤗