Sweetmerve 12 haftalık olduk bugün çok şükür. İştahım açık arada mide bulantısı var ve koku hassasiyeti çok 😊
Yeni_anne_ 16.haftadayım ben de ağzımın tadı bozuk onun dışında bulantı kusma ya da farklı bir rahatsızlık yok. Cinsiyetimiz de erkek. 😅
Ddmlmz Ilkanne03 inşallah iyi düşünün güzel düşünün sağ salim kucagımıza alalım insan hamile olunca daha iyi anlıyor kayıpları hüznünü . Bu sefer bu umut size iyi gelir inşallah 😌
Manyakcadl Esra88kskn kiz dediler %70 ama dna ya yolladmstm yurtdisina ordan kesin sonuc gelirmis onu bekliyorum☺️ burda okumustum visne suyu fln icip gidin diye, oyle yaptm ben o zmn hareketli oluyorlar🐣
Esra88kskn Manyakcadl ben de dun gittim cikolata yedim cok hareketliydi ama doktor goremedi hareketli oldugu icin ikili test verdim ben de dun ins bisi cikmaz.Sonuc ne zaman belli olcak dna?
Manyakcadl Esra88kskn ins bisi cikmaz cnm ya.. 4 gun once vermistim en az bi hafta daha beklicem dna icin
Rabia26 perihankrkya 15+1 haftalık olduk ara ara mide bulantıları oluyor ama kramplarım çok fena oluyor onun dısında hiçbir sıkıntımız yok cinsiyetımızde bellı kızımız olacak inşallah 100 gr mız ❤️