Tubau perihankrkya dediklerinin hepsi mevcut 🙈 bir de oğlum olacağını öğrendiim 😍 Bakalım süreç biraz zorlu ilerliyor.. Halsizlik,yorgunluk sürekli şişlik hissi 🤭
Ddmlmz 30ekim19 yaa ne güzel kaç haftalıksınız . 14+5 haftalığız daha hissetmek için erken Sanırım . Bende hissedeceğim zamanı merakla bekliyorum 😊
Ilkanne03 Ddmlmz hic mi bise hossetmiyosn ben cok nadir hissediyorm çünkü bnmki hic durmuyo ustrasona girsem kıpır kipir masalh kizm hic yerinde durmaz arada bir Bnde hissediyorm ama okdr şiddetli degl cok nadir
Ozge_trkr11 perihankrkya aynen canim merakla bekliyiruz😊sağlıklı olsunda canım cinsiyeti önemli değil
Kubraercan perihankrkya yaa 13 haftalık Ağustos’un son günü annesiyim😂 asla bulantım olmadı hamile olduğumu bile unutuyorum bazen 😅
Kubraercan perihankrkya yaa 13 haftalık Ağustos’un son günü annesiyim😂 asla bulantım olmadı hamile olduğumu bile unutuyorum bazen 😅
Uhhg35- Ozge_trkr11 benimde 16 +2 canım ama ölçümlerde ilerde 1 hafta bakalım ilerde gidiyorlar kaç kilo doğacaklar benimde kız
Ilkanne03 perihankrkya vallaha hic sorma bastan beri migde bulantisi kusma bel agrisi bide arafa derken nerdeyse sık sık kaşık agrım oluyo bnm cocuk bide assagida vallaha cok zor ya ınsalh hamileligin geri kalanı kolay geçer
Ddmlmz Ilkanne03 yaa ben hissetmiyorum henüz acaba farketmiyormuyum ki . Sizinki daha küçükmüş ama ben neden hissedemiyorum ya 😁. Cinsiyetini de göstermedi 2 hafta sonra gitcez inşallah o zaman öğreneceğim . Maşallah sizinki hareketli demekki 😊😊
Ilkanne03 Ddmlmz aynn ya hissedersinde fark atmasın nasıl desem karnın guruldarda icnde bisyler kipirdar ya onun gibi bise cok nadir iste bnm gösterdi kızmış cinsiyeti inatçı degl bnmki ama yanılma payı olmuyomuş onun icn bu salı birdaha gitcm
Ddmlmz Ilkanne03 çok yerde de daha erken diye duydugum için dikkat etmemiştim dikkat edeceğim ☺️☺️ Benmki inatçı galiba göstermiyorsa 😊 sağlıklıca kucagımıza alırız inşallah 🙏🏼