Kbrckbln Melikedefnemm anne gibi diyim sana ikinci hamılelıgım 2017 den beri şükran hanıma gidiyorum ve sırf ilgisi alakası bebegın herşeyini anlatması seni yönlendirmesi ile harika bir doktor gitmeni tavsiye ederim canım
Melikedefnemm Kbrckbln cok iyi ilgi alaka ozamn önemli olanda o zaten değil mii bu arada bnmde 2. Hamileligim bi kizim var 19 aylik minigimde 9 hftalik 😍
Kbrckbln Melikedefnemm tatlım bu arada benım ıkı cı gebelık oldugu için fiyatı 3000 ve 2.500 pardon ilk gebelıkde 2.000 normal 2.500 de sezeryan
Kbrckbln Gulsahh sezeryan oldugu için her hastane de aynı ikinci gebelikle ilk gebelık arasında fıyat farkı oluyor 😅 galıba ikinci kesik daha zor oluyor bilemedim 🤣
Deleted5544 Melikedefnemm fiyat çok uygun gerçekten o yüzden gidip denemenizi mutlaka tavsiye ederim :)
Zeynep_441 Melikedefnemm Tuzla devlet hastanesinde doktor Hulusi levent'e gidiyorum. Gayet anlayışlı ve ilgili. Randevusuz da bakıyor kapısına giden hiç bir hastayı geri çevirmez
Gulsahh Kbrckbln normalide farklı yazmışsınız da ondan sordum neyse benimde ikinci sezeryan olcak en iyisi devlet:)))
Kbrckbln Melikedefnemm ayy allah bize sabır versin 🤣 cok zorlanacagız ama iyi olacak 😍 bi git derim sana şükran hanıma valla her gitmemde içeri hoplaya zıplaya gırıyom dıye kızıyo bebege zarar vercen dıye
Melikedefnemm Kbrckbln amin canim sanada 😂 denicem onu da kaydettim modipole gdip ordanda dger kontorulmde remedy e gderim cnm cok saol hangisi iyiyse secim yaparim 😄
Melikedefnemm Deleted5544 cnm mrb ben bgun canan hanıma gttim cok memnun kaldim ilgilendi senide söyledim tsk etti😊 ona devam edicem bakalim ilerde ne olur suanlik bgendik