Deletedmom133 Melikedefnemm pendik devlet hastanesi nilüfer gündoğdu onda doğum yaptım çok memnunum ❤
Gulsahh Melikedefnemm ben bahadır bahadırlar a gidiyorum 12 haftalığız bizde ilk oğlumu maltepe delta da doğum yaptım ama tuzlaya taşındım bende doktor arıyorum renkli ultrasonu olan 3 boyutlu gösterebilen bi doktor varmi acaba ya tuzlada
Zeynep_441 Melikedefnemm Tuzla devlet hastanesinde doktor Hulusi levent'e gidiyorum. Gayet anlayışlı ve ilgili. Randevusuz da bakıyor kapısına giden hiç bir hastayı geri çevirmez
Deleted5544 pendik medipole gidiyorum ben. okan hastanesine gitmeyi düşünmeyin bile hem muayene 250 tl hemde doktorlar cok suratsız ve ilgisiz
Melikedefnemm Deleted5544 yok oraya gdemem zaten bütçem yetmez :/ siz hangi odktora gdiosunz muayne ucreti filan memnunmusunz bilgi verirmisiniz
Deleted5544 Melikedefnemm 70 tl muayene. 1750 normal, 2250 sezeryan doğum. canan acara gidiyorum gayet memnunum. 20. haftadan sonra yüzünün resmini de veriyor. çok ilgileniyor
Melikedefnemm Deleted5544 cnm mrb ben bgun canan hanıma gttim cok memnun kaldim ilgilendi senide söyledim tsk etti😊 ona devam edicem bakalim ilerde ne olur suanlik bgendik
Melikedefnemm Annnnneeesss yüzyıldan hic memnun kalmadım kac kez gttm cok bekliorum üstelik devlet hastanesindeki muammelyi gösteriyorlar oraya sırf neslihan alan icin gdiodum oda medicale geçmiş cok iyi bi dr cok memnun kaldim
Muhammedim0125 Melekyigiter orada doğum ünitesi yokmuş beni geri yolladılar bende taaa Kartal Yakacık kadın doğuma gidiyorum yoldan usandım
Deleted5544 tuzla devlete de gittim doktorlar cok iyi ama mesai saati dışında parayla bile olsa doğuma gelmiyorlar. sadece 9-5 arası haftaiçi doğurabilirsin yani
Melikedefnemm Deleted5544 devlet hastanesi malesf boyle bisi ama bn sdece kontroller icin gdcektim doğuma son 2 ay kala özele devam edicem ozlde dgum yapcam insallh oyle planladik
Kbrckbln Melikedefnemm bütçem yeter dersen pendik remedy de şükran hanım var muayene ücreti 100 tl sezeryan 3.000 normal dogum 2.500 rabbım sağlıkla hamılelık hayırlısı ile de doğum yapmanı nasip etsin arkadaşım
Melikedefnemm Deleted5544 erkek doktrolsra karşı bi tavrı var malesf esimin istemiyo oyuzden terch edemiyorm
Melikedefnemm Deleted5544 pendik modipole gdcem ama denicem o doktorunda hoşuma giderse devam ederm cnm
Kbrckbln Melikedefnemm anne gibi diyim sana ikinci hamılelıgım 2017 den beri şükran hanıma gidiyorum ve sırf ilgisi alakası bebegın herşeyini anlatması seni yönlendirmesi ile harika bir doktor gitmeni tavsiye ederim canım
Kbrckbln Melikedefnemm tatlım bu arada benım ıkı cı gebelık oldugu için fiyatı 3000 ve 2.500 pardon ilk gebelıkde 2.000 normal 2.500 de sezeryan
Deleted5544 Melikedefnemm fiyat çok uygun gerçekten o yüzden gidip denemenizi mutlaka tavsiye ederim :)