OlgaArslan Kızlar bu hastaneye giden veya doğum yapan var mı gerçekten fiyatları çok uygun ama internetteki yorumlar biraz kötü. Bilen varsa ve bilgi verirse çok sevinirim
1989-- OlgaArslan dogum ucreti ne kadar ben acibademe gidiyorum dogumuda orda yapmayi planliyorum Allah izin verirse inşallah
Emin_e OlgaArslan gorumcem orda okudu ve calisti, bana soyledigi yenge saglik ocaginda dogur orda doğurma... hatta aileye indirimi vardi ama ben devlet hastaneaini tercih ettim...
Oznur_ Merhaba canım ben gidiyorum 27. Haftadayım iki hafta önce ilk kez gittim doğumu orada planlıyorum bakalım benim de pek bi bilgim yok inşallah sıkıntısız yaparım doğumumu
OlgaArslan Oznur_ hangi doktora gittin canım ? Doktordan memnun kaldın mı ? Bende ilk defa cuma günü gideceğim bi tek uzman doktor tufan beye kalmıştı ona aldım
Oznur_ OlgaArslan ben Emre pabucçuya gidiyorum canım 10 martta ikinci randevum var şimdilik bi sıkıntım yok bende sırf ücreti için tercih ettim inşallah bi sıkıntı yaşamam ilk doğumun sezeryan o yüzden planlı sezeryan olacak fiyatı da çok uygun olunca piyasaya göre tercihim burası oldu
OlgaArslan 1989-- evet uygun ama çok şikayeti var tavsiye edilmiyo falan beni ürküttü. Ama bi yandan da uygunluğu tam bana göre zaten mecbur sezaryen olacam ilk bebeğimden dolayı kafam çok karışık gidip göreceğim kendim
Adsmyr OlgaArslan yengem orda doğum yapmıştı memnundu aslında gerçi baya oldu o yapalı ama yeni doğan bölümü de yok sanırım Buda benm için çok büyük bir eksi açıkcası
OlgaArslan Adsmyr ben perşembe aradığımda 20 haftadan sonra almadığını söylemiştiler. Siz kaç haftalıksınız ?
OlgaArslan Adsmyr evet 36 hafta öncesi için yokmuş müdahale edemiyolarmış ama 36 hafta sonrası için müdahale ediyolarmış