gezentianne ayy yok 39 haftamda tansiyonum sürekli yükseldiği için hastaneye gidip geliyordum 40 haftamda doktor çatı muayenesi yaptı ben girişi yumuşattım cuma olan kontrolünde doktoruna söyle tekrar yapsın dedi gittim doktorum da yaptı 2 cm açıklık var bugün bekle bebeğini dedi yurtdışındayım burda ne yapıyorlarsa doğumu başlatıyorlar o gün sabah 9 da yapmıştı öğlen 3 de başladı sancılarım tabi 24 saat sancı çektim benim oğlan kanalda kafayı havaya kaldırmış ayni babası gibi inat etti gelmedi suni verdiler 2 saat aralıksız ıkındırdılar ki bana lavman bile yapılmadı 😂 neyse baktılar olmuyor sezaryen dediler tabi öncesinden epidural yaparlarken eşim bayıldığı için sezaryene gelemedi 😂😂 ben orda kesin ölürüm diye 😂😂 hiç tanımadığım bir adamın elini tutarak doğurdum 😂