Bahar33 evet canım.ama inan ki yoruldum artık.hareketleri filan çok acıtıyor.ayrica içimde bebeğin kemiklerinin seslerini duyuyorum düşün.Normal doğum olduğu için bı de tarihi bile net değil.onu da geçtim ilk hamileliğim doğumun başlayıp başlamadığıni bile anlamıyorum her şeyi okudum.belitrileri filan ama insana özgü bı sey sonuçta..stres olmaya başladım artık.guya erken doğum riskim.varrdi.nst de 31. Haftadan beri sancım çıkıyordu ben hissetmiyordum hala da çıkıyor sancı . bilmiyorum artık.