Eddaliko Dygggkcr valla canım benimde doktorum vedat bey iyi hoş herşey güzel ama fiyatı bana pahalı geliyor kararsızım değiştirmek konusunda😣Eşimde değiştirmeyelim diye tutturdu ama ortalama fiyatların cok üzerinde 😕
ozgetunak miniginannesi1 Çok çok çok memnun kaldım net kararım ondayim 115 tl muayene ücreti yaklasik 3000 de Doğum
miniginannesi1 ozgetunak çok iyimiş fiyatları teşekkür ederim canım ☺️ Sağlıkla kucağına al bebişini 🙏
ciceklerdenmelike SAH35 merhaba canım Volkan beyin muayene ücretini ve Doğum ücretini biliyor Musun acaba