Deniz__ aysun_35 çok temiz ve düzenli hastane ben fotoğraf çektirmeyi düşünmediğim için hiç sormadım canım
SAH35 Bende medical park Volkan Bey'e gidiyorum çok memnunum kızlar tavsiye ederim. Doğumu da gece gündüz haftasonu farketmez kendisi yaptırıyor.
ciceklerdenmelike SAH35 merhaba canım Volkan beyin muayene ücretini ve Doğum ücretini biliyor Musun acaba
Eddaliko Bende vedat beye gidiyorum cok iyi ancak muayene ücreti 350 lira bize biraz fazla geliyo cok kararsızım 🤷🏼♀️
ozgetunak miniginannesi1 bugün gazi hastanesine erhan beye gidicem çıkınca yazarım ama çok araştırdım normal istiyor her şeyi doğal diyor o yüzden onu seçtim bence memnun kalicam
EbruIrmakAhmet Eddaliko 200 lira vermiştim sanırım canım ikili test için çok memnunum acayip pozitif insanı rahatlatan bi doktor
Dygggkcr Eddaliko Canım testleri dışarıda da yaptırabilirsin benim doktorum da vedat bey çok memnunum şeker yüklemesi vardı istersen yaptırıp da gelebilirsin demişti
ozgetunak miniginannesi1 Çok çok çok memnun kaldım net kararım ondayim 115 tl muayene ücreti yaklasik 3000 de Doğum
Eddaliko Dygggkcr valla canım benimde doktorum vedat bey iyi hoş herşey güzel ama fiyatı bana pahalı geliyor kararsızım değiştirmek konusunda😣Eşimde değiştirmeyelim diye tutturdu ama ortalama fiyatların cok üzerinde 😕