nuryadaperi İki gündür akşamları tuvalete çıkıyorum ve bayaa ishalim ama sadece akşamları çıkıyorum gün içinde gelmiyor. Bir de bugün bayaa yeşil renkte dışkıladım. Normal mi ? Sizce endişelenmeli miyim ??
Deletedmom137 nuryadaperi kan ilacı içtikten hemen sonra süt ve süt ürünleri tüketmeyin en az iki saat
Marryy nuryadaperi gyno ferroyu kullanıyorum doktor kabız yapabileceğini ve dışkının koyu renk geleceğini endişelenmememi söyledi. Kullanıyorum şuana kadar kabız olmadım çünkü aç karına içip en az 1 saat bekliyorum öyle kahvaltımı ediyorum
dfnomr nuryadaperi gynoferon benim kabizlik problemimi çozdu ishal yapmadi ama duzenli cikiyorum artik decavit kabizbyapmisti beni birakip gynoferona gecmistik
Umtays1620 nuryadaperi valla her ikisinide kullanıyorum bende hiç ishallik falan olmadi uyku hali oluyor sadece
nuryadaperi Deletedmom137 yemekten bir saat önce içiyorum ilacı yemekte süt ve ya ayran içiyorum mutlaka o mu yaptı sizce ?
Salcali Ben decavit kullandigimin 5.gunu falan acayip ishal oldum öyle böyle değil o gün 5 6 kere sulu sulu..patates haşladık da geçti ve ilacı biraktim
nuryadaperi Salcali yarın doktoruma bi sorucam ben de belki değiştirir. İlk defa bugün içtim ben de..
nuryadaperi nursenakaynak01 benim bi garip iki üç gün üst üste ishal olup dördünce gün kabız olup beşinci gün tekrar ishale çevirebiliyor anlam veremedim. Ama bugün bayaa yeşil görünce endişelendim biraz...
nuryadaperi Deletedmom137 hmmm eczacı bir saat demişti. Bir saat önce aç karna... yemekte dikkat etmek gerekiyor demek ki..
mutluuannee nuryadaperi ben gyno ferro ac karnina iciyorum sonra ictigim gibi kahvalti edyorum bi sıkıntı olmuyor eczaci yada doktorda bu konuda birşey dememisti 🤔🤷♀️
Prenses001 nuryadaperi banada öyle oluyor diğer hamileliklerimde de kullandım bu ilaçlar hep böyle yapıyor 🤷🏻♀️
Mervecilek Gyno ferro banada aynı etkiyi yapıyor ama doktorum bana ilacın etkisi bu dedi normalmiş yani kullanmaya devam et dedi hatta günde iki kez verdi kullanıyorum bazen günde 4 kez bile tuvalete cıktıgım oluyor
nuryadaperi Mervecilek ama uzun süre ishal zararlı olmaz mı mineral ve vitamin kaybına su kaybına sebep olur. Bir de rahatsız etmiyor mu sizi ? Ben çok rahatsız oluyprum... çok mu kansızlık var sizde ??
Eva41 mutluuannee aynısını bende yapıyorum içiyorum ondan sonra hemen kahvaltı yapıyorum peynir de yiyorum yumurtada bana bu konu hakkında hiç kimse birşey demedi bir sıkıntı da olmadı çok şükür
nuryadaperi mutluuannee yemekten bir saat önce aç karna dediler bana ben de öyle içiyorum bilemedim ki 🤷🏻♀️
nuryadaperi nursenakaynak01 kan ilacı yapar dedi onu bırak düzelirsen ondandır düzelmezsen enf olabilir doktora gidersin dedi...
Mervecilek nuryadaperi evet çok var yani normalde de kan değerlerim düşük çıkardı daha da düşmüş dedi doktorum bu gibi yan etkiler normal dedi ve en etkilisi bu ilaçmış kan için
Pinarumut Her ikisini de tok karnıma içiyorum WC problemi olmadım ama benim de rengi bayağı koyu hatta siyah