Senarslanceliktas Temmuz anneleri ayrıntılı ultrasona girdiniz mi kaçıncı haftada gireceksiniz biz 18 haftalık olduk siz kaç haftalık oldunuz
Deletedmom137 Senarslanceliktas bende 18im genelde kendi doktorum bakıyor bakalm 20.haftada gideceğim ne diyecek☺️
Damlapilatin Senarslanceliktas ben 16. Haftada gittim 3 lü taramaya girdim ve cinsiyetini öğrendim. 1 hafta sonra 18+3 olcak randevum var 3 lü nün sonucunu alicam bide muayene olucam. Bende detaylı ultrasonu o zaman sorcam.
Glcnazz10 Senarslanceliktas ben 21 haftalıkken gircem kısmet ederse yarın 20. haftaya giriyorum haziran sonu temmuz başi olcak sanırım dogumum 😊 bakalım artk kısmet cinsiyet belli oldumu sizin bana kiz dendi 13. haftada 16. haftada erkek 18. haftada tekrar kız gbi duruo dediler 😒 kafam karştı insallah detaylı ultrasyonda belli olur
713 Glcnazz10 bende ayni.12 14 kiz 14 de baska dr erkek testis gordugunu soyledi.15 de kiz. Kafam karisik 18 haftalik simdi. 10 martta detayli var
NihalBurak 18+4 olduk biz de doktorum detaylıya kendinin bakacağını söyledi 29 şubatta gel dedi sonradan öğrendim ki perinatoloji doktorları detaylı yapıyorlarmış kendisi nasıl yapacak hiç bi fikrim yok kafam karıştı açıkçası biraz
Zehranur10 NihalBurak banada aynisini dedi nasil bakicak bilmiyorum 16.haftamda renkli baktı gösterdi safra kesesini falen acaba yine aynimi bakicak benimde kafam.karisik
Eflinelif Kızlar Merhaba bizde 18+3 olduk 12.haftada erkek dendi bize de sonra 16.haftamda da kız dendi bizde merak ediyoruz cinsiyeti 😊😊
Buse91 Senarslanceliktas 19. haftamız bitmek üzere 21. Haftamda giricem😊 doktorum en uygun zamanın 20-22 hafta arası olduğunu söyledi😇
Maviilm Senarslanceliktas bizde 19+3 haftalık olduk dün girdim detaylı ultrasyona cinsiyetide göremedi plesantadn dolayı🥴
Blcns Senarslanceliktas ben de 18 haftalığım. Mart ayında randevumuz var. 21 haftalıkken gidicez kısmetse