Sumeyradem_06 39 haftalık oldum 3 gündür sancım var ama ilerlemiyor kasıklarımda bıçak ağrısı gibi. Şiddeti artsada doğursam artık 🙏 kaç gündür çekiyorum ama sancıda en ufak bi artma yok benim gibi olan varmı merak ediyorum
Minikkuzuma Sumeyradem_06 attık yavaş yavaş başlıyor sakin ol ve bol bol dinlen çünkü çok ihtiyacın olacak buna bir hafta daha var gibi ama şimdidede doğsa sorun olmaz hep olumlu düşün Allah kurtarsın
Kubra_0195 Sumeyradem_06 bende 39 aniden giriyor karnıma agrı daha fazlası birşey yok gelsin artık hayırlı zamanda
Nursahozer Aynı benimde sancım var sabahtan beri ama artmıyor 38+1 im 😳 bi de sol bacağım ağrıyor üst kısım kalçamın altı orası neden ağrır ki resmen yürütmüyor ya 😭
Pskrc Benimde dünden beri kasıklarımda baskı var bi sertleşme var. Yarın kontrolüm var 38+6 yız hiç nst de sancım çıkmamıştı ama bu sefer çıkacak gibi geliyor bana😩 artık gelsin miniğim 🥰
ilgin_narinc Bizde 38+6 yız birkaç gündür sancım var sanki bıçak saplanıyor alttan açıklığım yoktu nst de normal çıkıyor gelsinler artık 😣
Pskrc ilgin_narinc benim daha çatı muayenesi olmadı hiç. Nst de sancı çıkmayınca doktorda daha bakmadı
Mehricik Bol bol haraket yap ve karin kaslarini isledicek haraketker mesele hamur yogur yufka ac bak sabaha nasil doguruyorsun))) ilk hamileliyde 37+3 de aksamdan fazladan tatli hamur isi yapmistim sabah digurmaya gittim)))
ilgin_narinc Sumeyradem_06 bol bol yürü ☺️ Hurma ve tarçın denemeye başlicam yarın bakalım haftaya çarsamba son kontrolümüz var ☺️
Mehricik Sumeyradem_06 plates topu acilmanin artmasina yardimci olur sancilarini icin biraz daha haraket gerek
Mehricik Bol bol haraket yap ve karin kaslarini isledicek haraketker mesele hamur yogur yufka ac bak sabaha nasil doguruyorsun))) ilk hamileliyde 37+3 de aksamdan fazladan tatli hamur isi yapmistim sabah digurmaya gittim)))