ilgin_narinc kesinlikle şiddete göz yummak suç ancak birşey var atladığin o kadinin ilk yediği dayak değildi. Ve durumu kabullenmisti yani biz burada bir taraflarimizi da yirtsak onun yapacağı sabahı bekleyip polisi aramak değil, yine kocasını affedecek oluşuydu. Çünkü ben eşimi çok seviyorum o bana naparsa yapsın hep onun için dua ettim diye bir başka postu vardı. Üstelik bu şiddet postu öncesi art arda cinsel ilişki yaşamak bebeğe zarar verirmi eşim istiyor falan post açmıştı. Kısacası kadının ciddi oranda psikolojik sıkıntısı olduğu gibi eşini bosayacak veya polise verecek asla bir durumu yoktu. Ben çok üzüldüm senin kadar herkes gibi. Ama bir o kadar da sinirlendim ki bebeğinin sağlığını hiçe sayıp kocasının koynuna girmesini o yüzden bişey diyemiyorum...