ilgin_narinc
Üslup diyorsunuz da, olayın iç yüzünü, aramızda geçen diyalogları bilmeden karalamak çok uygun bir üslup mu oluyor? Tabiki adımızı karalamaya kalkışanlara cevap vereceğiz!
Annemiz hiç bir yardım kabul etmedikten sonra, konunun tamamen kapanmasını istedikten sonra bizim yapabilecek bir şeyimiz yok. Sizin de yok.
Varsa yapılacak bir şey buyrun siz yapın. Şiddete sessiz kalmış yöneticilere örnek olun.