Kızlar bende şuan 31 haftalık hamileyim ve hastaneden yazıyorum dün sabahtan beri göbek deliğimin üstünde bi acı vardı düzenli doğum sancısı çıktı bende iğne serum hap vs kullandım yatıyorum doktor en az 34 35 hafta beklemesi lazım dedi banada dua edin nolur